Savescu a facut cale intoarsa

24.02.2010 21:37

Catalin Saveascu a revenit in lotul echipei de juniori a Sportingului dupa ce a fost la un pas sa se transfere la echipa de seniori a liderului Ligii a 4-a, Metalul Peretu. "La finalul cantonamentului de la Calimanesti, unde am participat alaturi de lotul Metalului Peretu, antrenorul Mitica Paciurea mi-a spus ca nu sunt inca pregatit sa joc meci de meci la o echipa de seniori, ca mai am nevoie de forta pentru a ma putea impune ca titular. In aceste conditii, am preferat sa revin la Rosiori, sa ma pregatesc si sa joc la echipa de juniori a Sportingului. Obiectivul meu pentru acest retur este sa fac saltul la echipa mare a clubului, iar daca nu se poate sa castig campionatul cu echipa de juniori", a spus Catalin Savescu.

Back

Search site

© 2009 Created by C.M.